sábado, 5 de enero de 2013

Pic de l´Estany Mort, 22-12-12

22-12-12.
Vall de Ransol de nou.....
Ens llevem de nou a les furgos.... Avui ens llevem abans, per no fer esperar a la gent
;-)
Som el Xavi R., la Klaus ( que per les butllofes prefereix descansar), l´Orene, el Rapaz, el Panxi, el Carles, el Xavi V, la Fina,el Serguei, la Marina, la Mab i jo.... o sigui que som una bona colla....
Decidim tirar-li cap al Pic de l’Estany Mort, ja que sembla que te bona neu, i es de lo mes esquiable de la zona.
Deixem que el Panxi, ens marqui el ritme, i vagui triant les millors traces....
Fa calor, molta calor, i arribem al refugi, on parem a hidratar-nos i a menjar una mica.... Sembla que estiguem a finals de temporada, ja que la calor apreta.
Donem una ullada al Refugi de la Coma de Jan, i seguim endavant.
En un moment donat el Panxi, decideix posar el “turbo”, i arrenca en solitari cap al cim...
La resta de la colla, com que no tenim el “turbo” anem fent xino xano.... Arribem dalt del cim, i fem la foto de rigor...
Ens abriguem i busquem la millor baixada.
Anem baixant per una neu molt mes bona del que ens esperàvem...
Trobem un tubet, per on la neu esta impressionantment bona, i la gaudim d’allò mes a cada gir.
Finalment trobem ja la neu primavera, i poc abans d’arribar a la pista, la neu ja es vidre.
Arribem  als cotxes i fem un pica pica, tot fent un mos, veiem passar l´Albert i l´Ari, i també en Danima.
Que petit es el món del esqui de muntanya!!