lunes, 12 de marzo de 2012

Pic de la Coma del Forn, pel Coll de l´Aresta Est, 19-02-11

19 de Febrer de 2012.
Ens llevem una mica tard, ja que ahir amb el soparet, i els passis d’àudio del Alejandro Gamarra, i el sorteig del Madstage, varem marxar a dormir un pel tard.
El plan del dia es si la meteo ens respecta enfilar cap al Ventolau, pel Coll de l´Aresta E del Pic de la Coma del Forn.
Som en Kalamar, la Mabel, en Rapaz ,na Orene, l´Anna, el Rubio, el Borja, el Larryak, l´Alfons,i en Romaric, i l´Hector.
Decidim remuntar el Torrent de Mascalida, i anem fent xino xano, sembla que la meteo `per de moment s’aguanta.
Arribem dalt del Coll i ens dividim, en Romaric, el Rubio i el Larryak baixen en direcció el Ventolau, per anar a buscar la baixada del barranc de la Coma del Forn.
La resta del grup, decidim tirar cap al Pic de la Coma del Forn.
Alguns posem grampons i d´ altres grimpen per les roques.
Arribem dalt del cim, i fem la foto de rigor.
Baixem ràpidament ja que sembla que l dia es complica, i s´esta posant tot força negre.